تفریحی

  • ۰
  • ۰

سانتوس: به خاطر رونالدو در خطر قرار داریم

 رونالدو

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال عنوان کرد که تیمش برای حفاظت امنیتی که به خاطر حضور رونالدو در جمع آنها، بیش از دیگر تیم‌ها خواهد بود آماده است.

به گزارش "ورزش سه"، پس ازحملات تروریستی در فرانسه، رقابت‌های یورو تحت شرایط خاص امنیتی برگزار خواهد شد و پرتغال به خاطر حضور بازیکن مطرحی به نام رونالدو، بیش از دیگر تیم‌ها مراقبت خواهد شد. حال سانتوس عنوان کرد که او و بازیکنانش آماده این شرایط هستند.

او گفت:" پرتغال یکی از تیم‌هایی است که ریسک بالایی دارد زیرا کریستیانو رونالدو در تیم ما توپ می‌زند. ما برای این موضوع آماده هستیم. می‌دانیم که اطراف ما تیم امنیتی فرانسوی خواهد بود که آماده هستند. هواداران ما باید متوجه این موضوع باشند زیرا گاهی آزاد گذاشتن بازیکنان دیگر در دست ما نیست و مسئولین امنیتی در این مورد تصمیم می‌گیرند. از هواداران می‌خواهم متوجه این موضوع باشند. ولی ترسی نداریم، فوتبال باید به این موضوع واکنش محکمی نشان دهد."


منبع: ورزش 3

 رونالدو


  • ۹۵/۰۳/۲۴
  • atefeh rm

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی