تفریحی

  • ۰
  • ۰

اس ام اس عاشقانه با موضوع دلتنگی

اس ام اس عاشقانه با موضوع دلتنگی
چتـری برایـــــم بگیر حتــــی خیال
خیـس دلتنگ شده ام

اس ام اس عاشقانه

دوریت زمـــستانی دیگر است
کمتر از من دور شو
باز سرما خورده ام

اس ام اس عاشقانه

بعضی دردها و چیزها
چــقدر دیدن و شـنیدنش تحمل میخواد
خالی ام از حرف
پرم از دلتنــــــــگی

اس ام اس عاشقانه

دلم
آنقدر تنگ است
که می ترسم
در هـیاهوی اشک هایم
دیگر باز نــــشود

اس ام اس عاشقانه

دلم برات تنـگ شده تو این ی شب و ی روز
اما چاره ای نداریم جز دوری
بعد ی مدت امید وارم درسـت شه
ب قول خودت تلخ میگذره ولی تلخ نمیمونه

اس ام اس عاشقانه

دل
ایـن واژه ی بی نقطه گاهی به وسعت یک دریا
برایت دلتــــــــــــــــــنگی میکند

اس ام اس عاشقانه

تو که نمی آیی‏
تاج و تختی
برای خودش به هـم می زند
دلتـنگی

اس ام اس عاشقانه

گاه دلتـنگ می شوم
دلتنگ تر از همه دلتنگی ها
گوشه ای می نشینم
و حـسرتها را می شمارم
و باختن ها را
و صدای شـکستن ها را

اس ام اس عاشقانه

مهربانیت را بادلم پیوند زدم
تا از تو دور بـودن را احـساس نکنم
اما باز هم دلتنـگم

اس ام اس عاشقانه

کاش باران بگیرد
کاش باران بـگیرد و شیشه بخار کند
و من همه ی دلتنــگیــهایم را رویش ها کنم
و با گوشه ی آستـینم همه را یکباره پاک کنم و خلاص

اس ام اس عاشقانه با موضوع دلتنگی

  • ۹۴/۰۸/۱۷
  • atefeh rm

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی